Заклад загальної
середньої освіти IІ-ІІІ ступенів
з різними формами навчання
Бузької сільської ради

Історія школи

Вдалекому 1960 році в приміщенні школи механізації був створений консультпункт Миколаївської обласної заочної школи №6 на якому навчалось 247 учнів. Після першої чверті консультпункт перейшов вприміщення СШ №7. В 1961-1962 навч.році школа набула статусу Вознесенької районної заочної школи. У витоків заснування школи стояли перший її директор Гончаренко Михайло Миколайович та його заступники Мараховський Віталій Іванович і Олейничук (Книш) Альбіна Дмитрівна.

Серед перших учнів школи були Єрмаков , Маєвський , Іванов І.І. , Мастистий , Чайчук . Перший випуск даної школи відбувся в 1962 році. 90 учнів отримали атестати зрілості.

З кожним роком кількість учнів збільшувалась. Найбільше учнів навчалося в 1964-1965 навчальному році – 1600.  За 50 років школа надала путівку в життя понад 14 000 учням. 

Нашу школу закінчили такі відомі люди в області, районі та місті, як Москаленко Михайло Миколайович, бувший голова обласної ради, Балашов Юрій Іванович, секретар міськвиконкому, Зайченко Анатолій Федорович , який очолював довгий час райфінвідділ, Сірошенко Олександр Євгенійович, лікар та багато ін.. У 1988 році змінилася назва школи з «районної заочної школи» на «районну вечірню школу». З 2005 року адміністрація школи була переведена до приміщення районного комітету профспілки працівників агропромислового комплексу, де знаходиться і на даний час.

        Сьогодні вечірня школа вже не та, що була колись. Раніше сюди приходили ті, хто маючи слабку підготовку або втративши бажання вчитися шукали, де вимоги до навчання менші. Зараз вечірня школа – це школа тих, які вибрали певний життєвий шлях. Про це свідчать анкетування, які проводяться серед новоприбулих учнів школи на початку навчального року, де на запитання «Чому ви обрали вечірню школу і саме таку форму навчання?» найчастіше відповіді доволі прості й зрозумілі. Навчання тут не потребує великих фінансових затрат, дає можливість поєднувати навчання з роботою, навчання з вихованням власної дитини. Цьому сприяють розклад та структура навчального року. Порівняно з денними школами навчальна програма є спрощеною щодо кількості навчальних предметів, а це дає можливість для прискореного виконання навчальної програми та здачі державної підсумкової атестації.